• lt
  • en

D.U.K

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kokiomis prekėmis prekiauja zalgirisshop.lt?
zalgirisshop.lt prekiaujama oficialia BC Kauno „Žalgiris“ atributika: sportine apranga (oficialūs Žalgirio marškinėliai, šortai ir apšilimo apranga);  laisvalaikio apranga (laisvalaikio marškinėliai, džemperiai ir sporto/laisvalaikio kelnės),  suvenyrais ir aksesuarais su Žalgirio simbolika.
Kada gausiu užsakytas prekes?
Prekės Lietuvoje pristatomos per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo gavimo, nebent iškyla nenumatytų aplinkybių, apie kurias Jūs busite nedelsiant informuotas. Bet kokiu atveju, stengiamės, kad prekės Jums būtų pristatomos kaip įmanoma greičiau. Jei prekę užsakėte pristatyti į užsienį, pristatymo laikas gali trukti 5-16 darbo dienų. Tikslesnis terminas priklauso nuo konkrečios šalies, į kurią bus siunčiamos prekės. Atlikus užsakymą, informaciją apie preliminarų siuntinio pristatymo laiką būsite informuotas asmeniškai
Kas pristato prekes?
Prekes Lietuvoje pristato mūsų partneris VENIPAK. Prekių pristatymas Lietuvoje kainuoja 2.90 Eur (10 Lt). Prekių pristatymo trukmė Lietuvoje – 2-3 darbo dienos. Prekes užsienyje pristato Lietuvos paštas, prekių pristatymo trukmė užsienyje – 5-16 dienų. Prekių pristatymas užsienyje kainuoja 17 Eur (58,70 Lt).
Ar www.zalgirisshop.lt parduodamos prekės originalios?
www.zalgirisshop.lt yra oficiali Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo atributikos elektroninė parduotuvė. Visos prekės, kurias galima rasti šioje el. parduotuvėje yra patvirtintos klubo administracijos.
Ar galima prekes atsiimti patiems?
Taip, internetu nusipirktas prekes yra galimybė atsiimti mūsų ofise – S. Daukanto g. 8, Kaune (darbo laikas I-V, 8:00-17:00). Prekes išduodame tik sumokėjus internetu arba pavedimu (grynųjų pinigų nepriimame).
 Kaip galima grąžinti prekes?
Jei gauta prekė neatitiko Jūsų lūkesčių, ją galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo jos gavimo. Apie prekės grąžinimą informuokite mus el. paštu (info@zalgirisshop.lt) arba telefonu 8 622 77027. Prekės grąžinimo išlaidos tenka Jums. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista etiketė, nenuplėšta apsauginė plėvelė ir kt.) (Išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • grąžinant prekę turi būti pateiktas jos įsigijimo dokumentas (kopija), bei prekių grąžinimo aktas.

Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į pirkimo metu Jūsų nurodytą sąskaitą per 7 (septynias) darbo dienas skaičiuojant nuo grąžinamos Prekės gavimo sąskaitoje faktūroje nurodytu adresu.

Išsirinkau prekę, bet el. parduotuvėje rašoma, ji jau išparduota. Ar yra galimybė užsakyti prekę, kurios šiuo metu nėra?
Ne, tokios galimybė nėra.
Man trūksta informacijos apie prekę, kur kreiptis?
Susisiekite su mumis info@zalgirisshop.lt, arba skambinkite telefonu 8 622 77027 ir pasistengsime operatyviai atsakyti į visus Jūsų klausimus.